دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۶:۳۷Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
نماینده ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۲۱:۳۰

صداوسیما به طور یک طرفه در اختیار دولت قرارگرفته

عضو ستاد حجت الاسلام رئیسی تصریح کرد: کشوری که در تحریم و رکود است چرا باید این طور ریخت وپاش کند، چرا هزینه های جاری خود دولت را دو برابر کرده و هزینه مربوط مردم را کاهش داده اند؛ متأسفانه صداوسیما نیز یک طرفه در اختیار دولت قرارگرفته و جایی نیست این مسائل را بازکنیم. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)