چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۸:۵۴Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
دولت بهار ۱۳۹۴/۰۴/۰۹ - ۱۳:۳۶

استقلالی ها پشیمان شدند

تسنیم نوشت: احمد آل نعمه در مورد اینکه قرار است فصل بعد پیراهن کدام تیم را بر تن کند، گفت: دوست ندارم تا قبل از انتخاب تیمم حرف بزنم. من چند پیشنهاد دارم که نامی از آنها نمی آورم. چند روز پیش گفتم از استقلال و ذوب آهن پیشنهاد دارم که در ادامه شرایط تغییر کرد. آنها با من تماس گرفتند، اما گویا بعداً پشیمان شدند و دیگر مذاکره ای صورت نگرفت. الان هم در حال بررسی پیشنهادها هستم و به زودی تصمیم می گیرم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)