چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۲:۴۱Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
شفا آنلاین ۱۳۹۴/۰۴/۰۹ - ۱۳:۵۲

نظام پزشکی اختیاری درباره نظارت برتعرفه ها ندارد که بخواهد سلب شود/ ...

شفا آنلاین- معاون نظام پزشکی تهران بزرگ اختیارات نظارتی را از نظر قانونی بر عهده سازمان نظام پزشکی دانست و گفت: متأسفانه در حال حاضر این سازمان اختیاری ندارد که آن را هم بخواهند سلب کنند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)