پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۴:۰۴Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۴/۰۹ - ۱۵:۵۵

پایان نشست ظریف و کری به همراه صالحی و مونیز و معاونانشان و اشمیت

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس ، نشست دوجانبه وزرای خارجه ایران و آمریکا در وین بعد از حدود دو ساعت و 15 دقیقه پایان یافت. در اواسط این جلسه که در ابتدا به صورت دوجانبه برگزار شد، صالحی و مونیز رئیس سازمان انرژی اتمی ایران و وزیر انرژی آمریکا به همراه معاونان وزرای خارجه 2 کشور و با حضور حسین فریدون دستیار ویژه رئیس جمهور ایران و هلگا اشمیت معاون فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به وزرای خارجه پیوستند. انتهای پیام/ ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)