چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۷:۳۲Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
روزنامه جوان آنلاین ۱۳۹۴/۰۴/۱۰ - ۲۰:۲۱

مرکز نگهداری دختران فراری راه اندازی می شود

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از راه اندازی اولین مرکز نگهداری دختران فراری در تهران خبر داد و گفت: از طریق شناسایی خانواده های آنها، شرایط برای بازگشت شان به کانون خانواده فراهم می شود. علی ربیعی با اشاره به اینکه مطالعات زیادی در ارتباط با دختران فراری انجام نشده است، افزود: در حال حاضر دختران زیادی به دلیل اختلاف های ساده مانند اجبار در ازدواج، تفاوت ارزش های بین نسلی و عشق های مجازی از خانه فرار می کنند، به همین دلیل نیاز است که برای کمک به این دختران برنامه ریزی لازم صورت گیرد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)