پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۶:۱۴Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۴/۱۲ - ۱۶:۲۷

نساجی 4 بازیکن جدید جذب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس باشگاه نساجی مازندران هادی رکابی از سایپا، امین شجاعیان از فجرسپاسی، ابراهیم کوه کن و میلاد احمدی از شهرداری اردبیل را جذب کرد. تمرینات این تیم دسته اولی از فردا و زیر نظر فریدون فضلی مربی فصل گذشته آغاز می شود تا پائولو آلوس سرمربی پرتغالی و جدید نساجی به ایران بیاید و تمرینات را زیر نظر بگیرد. انتهای پیام/خ ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)