پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۲:۱۰Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
ایرنا ۱۳۹۴/۰۴/۱۳ - ۱۵:۲۵

6 بیمار مبتلا به تب کریمه کنگو در سیستان و بلوچستان درمان شدند

زاهدان- ایرنا- رییس مرکز بهداشت سیستان و بلوچستان گفت: شش بیمار مبتلا به تب کریمه کنگو از ابتدای امسال تاکنون در این استان شناسایی و همگی درمان شدند و اکنون هیچ موردی از این بیماری در استان وجود ندارد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)