چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۱:۴۷Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
صدای ایران ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۱:۰۰

سازمان ملی جوانان تا 2 ماه دیگر احیا می شود

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان از احیا و تشکیل سازمان ملی جوانان تا مرداد ماه خبر داد و گفت: با روندی که پیش روداریم در حداقل زمان ممکن این مهم عملیاتی و اجرایی می شود. به گزارش صدای ایران از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، محمدرضا رستمی با بیان این که توسعه اجتماعی کشور، توسعه اقتصادی و سیاسی را به دنبال دارد و ابعاد دیگر ارتباطی با جهان را شکل خواهد داد، افزود: با همین رویکرد مقاومت و تلاش کردیم که بالاترین سطح هویت بخشی به سازمان های مرد نهاد را در حوزه جوانان دنبال کنیم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط