سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۵:۱۴Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
الف ۱۳۹۶/۰۳/۰۹ - ۰۷:۳۹

افطاری روحانی به نمایندگان

عضو هیئت رئیسه مجلس از برگزاری ضیافت افطاری نمایندگان با رئیس جمهور در روز 21 خرداد خبر داد. اکبر رنجبرزاده عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با تسنیم، به نشست مشترک مجلس و دولت اشاره کرد و گفت: براساس برنامه ریزی های انجام شده، قرار است ضیافت افطاری روز یکشنبه (21 خرداد) مصادف با شانزدهمین روز ماه مبارک رمضان در محل نهاد ریاست جمهوری به میزبانی حجت الاسلام حسن روحانی برگزار شود. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)