چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۱:۰۲Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۴/۱۴ - ۱۲:۳۴

پیش بینی برداشت 250 هزار تن گندم در خراسان شمالی

عبدالله یوسفی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: کار برداشت گندم از اوایل ماه گذشته در خراسان شمالی آغاز شده است. وی گفت: براساس ارزیابی ها پیش بینی می شود 250 هزار تن گندم در استان برداشت شود. رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی تصریح کرد: پیش بینی می شود از این میزان گندم تا 150 هزار تن خرید شود. وی خاطرنشان کرد: گندم های خریداری شده در سیلوی مرکز خراسان شمالی و انبارهای موجود استان ذخیره سازی خواهد شد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)