چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۱:۳۳Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
الف ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۵:۴۱

بازنشستگی 4هزار معلم تا پایان سال

مدیرکل آموزش و پرورش تهران اعلام کرد: در تهران با کمبود نیروی انسانی مواجه هستیم و بیش از 4 هزار نفر تا پایان سال مالی 96 بازنشسته میَ شوند. به گزارش مهر، علیرضا کمرئی در رابطه با وضعیت نقل و انتقال معلمان، اظهارکرد: این مسئله امسال به استان ها واگذار شده و با توجه به حجم نیاز و مازاد و نیروهای مازاد این امر اجرایی می شود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)