پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۰:۱۴Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
همشهری ۱۳۹۴/۰۴/۱۴ - ۱۶:۴۰

آب های زیرزمینی تهران آلوده است

- همشهری آنلاین: رئیس ستاد محیط زیست شهرداری تهران با تاکید بر آلودگی آب های زیرزمینی تهران، گفت: آب شرب مردم تهران سالم است اما اراضی کشاورزی جنوب تهران که با آب های زیرزمینی آلوده آبیاری می شود مشکلات بسیاری به وجود می آورند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)