دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۲۲:۴۲Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته

چرا بازرگانی یک وزارت خانه مستقل می خواهد؟

70 درصد از مشکلات واحدهای تولیدی ما مرتبط با بخش بازرگانی است اما وظایف و مسئولیت های بازرگانی امروز در یک چهارم یک وزارت خانه خلاصه شده است. به گزارش خبرگزاری تسنیم ، یحیی آل اسحاق اقتصاددان و رئیس اسبق اتاق بازرگانی تهران در یادداشتی نوشت: "منطق کار بازرگانی، اقتضائات امروز ایران و آنچه در سال های گذشته تجربه کردیم ایجاب می کند که بخش بازرگانی کشور قطعاً و حتماً یک وزارت خانه مستقل داشته باشد و بازرگانی از وزارت صنعت، معدن و تجارت جدا شود ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)