دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۲۱:۰۶Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۱۴:۲۷

ثبت نام آتش نشانان داوطلب اصفهانی برای شرکت در دوره آموزشی

شهاب رضایی در گفت و گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به برگزاری دوره یک ماهه آموزشی ویژه آتش نشانی سطح سه در این سازمان اظهار کرد: ثبت نام آتش نشانان داوطلب برای شرکت در این دوره آموزشی آغاز شده و تا 11 بهمن ماه جاری ادامه دارد. وی با بیان اینکه در دوره یک ماهه سطح 3 آتش نشانی مباحث آموزشی مختلف شامل 40 آیتم به داوطلبان آموزش داده می شود، اضافه کرد: مبانی و تکنولوژی حریق، رفتار شناسی حریق، شناخت تجهیزات آتش نشانی ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)