دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۵:۲۰Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
بویر نیوز ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۲۳:۳۸

اتفاق تلخ برای خانواده زنی که شایعه شده بود به تب کنگو دچار شده

گروه اجتماعی – یک هفته است مادر بارداری که شایعه شده بود به تب کریمه کنگو دچار شده از دنیا رفته است. به گزارش بویرنیوز، حدود یک هفته از مرگ زنی باردار که تنها 19 سال دارد و در بیمارستان امام خمینی دهدشت بستری بود می گذرد. البته مرگ این زن روستایی چندان بی حاشیه نبوده و ظاهرا علایمی از بیماری تب کریمه داشته ولی فرزند او سالم متولد شده است. یک هفته از این ماجرا می گذرد اما هنوز جامعه ملتهب استان نمی داند دقیقا این زن به چه علتی فوت شده است ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)