دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۲۲:۰۳Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۴/۱۵ - ۱۴:۰۷

راه اندازی خانه خیریه دیابت در اردبیل

شیوا اسبقیان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: این انجمن کشوری ماه ها است که در استان اردبیل تعطیل شده و هیچ فعالیتی ندارد، در حالی که در این انجمن چه در شرایط فعالیت و چه در وضعیت کنونی سعی بر کمک به بیماران به ویژه بیماران نیازمند دیابتی بود که حتی از خرید دارو و تجهیزات اولیه عاجز و ناتوان بودند که ما سعی داریم بخشی از نیازمندی های آنها را به صورت رایگان تأمین کنیم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)