سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۳:۵۱Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته

طرح های تشویقی برق آغاز شد/ برق رایگان برای کشاورزان کم مصرف

با دستور توانیر، فعالیت های سراسری مدیریت مصرف برق که با محوریت ارائه مشوق به مشترکان طراحی شده است، به صورت رسمی کلید خورد. به گزارش اقتصاد آنلاین ، همه ساله با ورود به نیمه دوم خرداد ماه، فعالیت های مدیریت مصرف که 9 ماه برای اجرای آن تلاش شده است، به صورت رسمی آغاز می شود. بر همین اساس امسال نیز با ورود به نیمه دوم خرداد ماه، فعالیت های مدیریت مصرف برق که اساس آن ارائه مشوق هایی جهت جلب همکاری مشترکان برای کاهش مصرف برق است، با دستور و هماهنگی شرکت توانیر کلید خورد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)