سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۶:۴۴Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
عصر امروز ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۳:۵۴

بازنشستگی 300 هزار فرهنگی در 10 سال آینده

به گزارش عصر امروز، اسفندیار چهاربند رئیس مرکز برنامه ریزی، منابع انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش در برنامه تلویزیونی پرسشگر با اشاره به مسیرهای جذب در این وزارتخانه اظهار داشت: طبق قانون دو مسیر برای جذب داریم؛ اولین مسیر دوره تربیت معلم در دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر در دانشگاه شهید رجایی است که پس از اخذ دیپلم و از طریق کنکور سراسری استخدام می شوند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)