سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۱:۴۶Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
ایسنا ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۱۶:۰۸

اتاق بازرگانی استقلال کافی ندارد

رئیس کنفدراسیون صادرات ایران گفت: اتاق بازرگانی استقلال کافی در بخش توسعه اقتصادی ندارد و با توجه به اینکه در شاهراه فعالیت های اقتصادی قرار دارد، نمی تواند از بخش خصوصی به خوبی بهره گیرد. این در حالی است که توسعه اقتصادی با رویکردهای اصولی صورت می پذیرد. سیدرضا نورانی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، صادرات غیرنفتی را شاهراه توسعه دلارهای غیرنفتی دانست و اظهار کرد: دولت با حمایت از صادرکنندگان می تواند نگرانی خود از کاهش درآمدهای نفتی را به صفر برساند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)