دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۳:۴۶Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
برترین ها ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۳:۳۴

محمودی: سالن آزادی، جهنم تیم های خارجی است

خبرگزاری میزان: شهرام محمودی در خصوص دیدار تیم های ملی والیبال ایران و بلژیک اظهار داشت: بازیکنان ما بازی خوبی انجام دادند و بهتر از این هم می توانند بازی کنند اما اولین بازی ایران در تهران بود و به نظر من در 2 بازی بعدی بهتر هم می شویم. وی در مورد جو حاکم بر سالن 12 هزار نفری آزادی گفت ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)