سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۵:۲۶Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
برترین ها ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۵:۰۴

گودرزی: خدا را خوش نمی آید تراکتور را تنها بگذارم

خبرگزاری تسنیم: شهرام گودرزی درباره تمدید قراردادش با تیم تراکتورسازی، گفت: برخلاف چیزی که می گویند، ماندن من در تراکتورسازی هنوز صددرصد نشده است، اما صحبت های خوبی با باشگاه انجام داده ام و توافقات خوبی حاصل شده است. سال گذشته من با تراکتورسازی قرارداد یک ساله امضا کردم و الان هم قراردادم به اتمام رسیده است. الان من بازیکن آزاد هستم، اما فکر می کنم اوایل هفته جاری رسماً قراردادم را با تیم تراکتورسازی امضا کنم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط