دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۹:۱۵Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
قم پرس ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۴:۰۱

دستگاه های اجرایی استان تهران پایین ترین امتیاز را در مناسب سازی گرفتند

تهران - ایرنا - قائم مقام دبیرخانه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی کشور در سازمان بهزیستی گفت: استان تهران بین یکهزار و 200 دستگاه اجرایی، پایین ترین امتیاز را در میزان آمادگی ساختمان برای استفاده افراد کم توان جسمی دارد. به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدحسین خادم حسینی روز چهارشنبه در جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی کشور افزود: استان یزد با کسب 60 درصد بیشترین امتیاز را بین دستگاه های اجرایی کسب کرده است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط