چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۶:۳۱Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۴/۲۰ - ۱۱:۱۴

30 درصد ماندگاری پزشکان کهگیلویه و بویراحمد منوط به بومی گزینی است

رضا چمن امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، گفت: جایگاه رفاه آموزشی در بحث نگهداشت نخبگان بسیار موثر بوده ولی نمی تواند تنها دلیل باشد. رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه فرد ابتدا به قصد تحصیل شهر خود را ترک می کند، گفت: نقطه مهاجرت ابتدا آموزش، پس از آن اشتغال و بعد ایفای نقش اجتماعی و بعد از آن نیز رفاه خانواده و اجتماع بوده که پس از این سیکل، نخبه ماندگار می شود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)