سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۶:۳۴Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
ایرنا ۱۳۹۴/۰۴/۲۰ - ۱۱:۴۰

برای مهاربیماری سالک همه به میدان بیایند

شیراز - ایرنا - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه همه توپ کنترل سالک را به زمین ما می اندازندگفت:کنترل سالک نگاه بین بخشی می خواهد، شهرداری ها، فرمانداری ها ، شورای شهر، شرکت های خدمات رسان و همه ارگان های مسوول دراین عرصه باید به میدان بیایند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)