چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۰:۰۰Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری تسنیم ۱۳۹۴/۰۴/۲۰ - ۱۲:۰۰

آمریکا و رژیم صهیونیستی همکاری امنیت سایبری را ارتقا می دهند

خبرگزاری تسنیم: سخنگوی وزارت امنیت داخلی آمریکا تاکید کرد که آلخاندرو مایورکاس معاون وزیر امنیت داخلی این کشور در سفر آتی خود به تل آویو با امضای توافقنامه ای، همکاری های امنیت سایبری با اسرائیل را ارتقا خواهد داد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)