دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۲۳:۰۱Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
پانا ۱۳۹۴/۰۴/۲۱ - ۱۲:۳۵

دلیل تشدید کم آبی در برخی شهر های کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری پانا: مدیرعامل آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد گفت: در فصول گرم سال به خصوص در فصل تابستان با ورود کولرهای آبی به چرخه مصرف آب و و نیز افزایش استفاده از آب باعث می شود مصرف آب شرب به اوج خود برسد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)