دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۵:۰۴Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
خوزنیوز ۱۳۹۴/۰۴/۲۲ - ۱۲:۴۲

کمسیون کشاورزی کرسی مهمی در اتاق بازرگانی است

رئیس اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی اهواز گفت: کمسیون کشاورزی کرسی مهمی در اتاق بازرگانی است به همین دلیل در استانی مثل خوزستان باید آن را تقویت کرد. شهلا عموری صبح امروز دوشنبه در مراسم آغاز به کار کمسیون کشاورزی و صنایع غذایی اتاق بازرگانی اهواز با حضور اعضا بخش خصوصی و دولتی اظهار کرد: هیچ گاه ادعا نداریم که این کمسیون می تواند یک شبه مشکلات کشاورزان را حل وفصل کند ولی به عنوان بخش مستقل و دارای جایگاه قانونی و حقوقی در کشور می توانیم در کنار تشکل های صنفی و با همت مسئولان ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)