سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۲:۲۱Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
ایسنا ۱۳۹۴/۰۴/۲۳ - ۰۰:۰۸

عابدینی: ماندن در لیگ برتر حق راه آهن است

عضو هیات رییس سازمان لیگ می گوید تاکنون اسپانسر تبلیغات سازمان لیگ 21 میلیارد به این سازمان پرداخت کرده و تا سه شنبه آینده 15 میلیارد دیگر وصول می شود و 3 میلیارد نیز در یک ماه آینده پرداخت می شود. به گزارش ایسنا، امیر عابدینی در پاسخ به این که پس از بسته شدن تیم ها شرایط جدیدی برای واگذاری عنوان می شود، اظهار کرد: وزیر محترم اقتصاد و دارایی بعد از این مطالب فرمودند که موضوع واگذاری از دستور خارج شده است. امیدوارم مردم کسانی را که به استقلال و پرسپولیس آسیب می زنند، حلال کنند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)