دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۲۰:۲۰Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
آنا ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۵:۵۴

نباید از بچه ها عقب ماند

باریگر کشورمان گفت:پدر و مادرها می توانند از گوشی های هوشمند خود بهترین و بیشترین استفاده را برای دستیابی به اطلاعات و افزایش سواد استفاده کنند، اما اگر سواد خود را افزایش ندهند و بچه ها را به حال خود رها کنند حتما هم خودشان و هم فرزندانشان آسیب های جدی خواهند دید. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط