دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۴:۲۰Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
تیک ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۲۲:۵۷

علت باج خواهی هندی ها از نفت ایران چیست؟

به نظر می رسد ماجرای دور و دراز مذاکرات ایران و هند برای قرارداد توسعه میدان فرزاد بی در نهایت به بن بست رسیده است. ماجرا به رد شدن مطالعات فنی شرکت ONGC هند درباره توسعه میدان فرزاد بی توسط ایران باز می گردد که هندی ها به جای رفع اشکالات آن، با تهدید کاهش خرید نفت از ایران به دنبال باج خواهی از مقامات کشورمان برآمدند. البته تهدید آنها تا حدی اجرایی شده است و طی ماه های اخیر، واردات نفت ایران از سوی هند حدود 20 درصد کاهش یافته است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)