دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۱:۵۲Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
نکونیوز ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۰:۵۸

لایه نفتی پارس جنوبی؛ توتال یا مرسک؟

شرکت نفتی توتال، واحد نفتی شرکت ای پی مولر-مرسک (AP Moller-Maersk) را در معامله ای به ارزش 7.45 میلیارد دلار خرید. واحد نفتی این شرکت در حال مذاکره با شرکت ملی نفت ایران برای توسعه لایه نفتی میدان پارس جنوبی بود و از این شرکت به عنوان جدی ترین گزینه برای توسعه لایه نفتی یاد می شد. حال با خرید این شرکت توسط توتال، توسعه لایه نفتی پارس جنوبی چه سرنوشتی پیدا می کند؟ ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط