سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۸:۵۰Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
صدای ایران ۱۳۹۴/۰۴/۲۸ - ۱۸:۲۴

جریمه سنگین در انتظار اسراف کنندگان آب

رئیس شورای عالی استان ها گفت: جریمه های سنگین در برخورد با اسراف کنندگان آب شرب اعمال شود. به گزارش صدای ایران به نقل از تسنیم، رئیس شورای عالی استان ها گفت: جریمه های سنگین در برخورد با اسراف کنندگان آب شرب اعمال شود. غلامرضا بصیری پور در مشهد مقدس اظهار کرد: صرفه جویی در مصرف آب بیش از هر اقدامی، نیاز به برنامه های فرهنگی گسترده دارد و نیازمند درک مسئله کمبود آب توسط مردم و آحاد جامعه است که زمینه همکاری بیشتر مردم با شرکت آب منطقه ای را فراهم می کند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)