سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۲۱:۱۶Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
دولت بهار ۱۳۹۴/۰۴/۲۹ - ۰۸:۴۳

طوفان دیشب 20 کشته بر جا گذاشت

ابوالفضل قناعتی در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس ، با اشاره به طوفان و سیل شب گذشته اظهار داشت: بر اثر این بارندگی و سیل مقداری از کوه های سمت امامزاده داوود ریزش کرده است. وی تصریح کرد: به علت ریزش کوه، تعدادی از درختان شکسته و به همراه مقداری سنگ حرکت کرده و در مسیر پل کیگا قرار گرفته و به همین جهت تعدادی از شهروندان که در این مسیر قرار گرفته اند جان خود را از دست داده اند. قناعتی گفت: البته آماری که هنوز قطعی نیست اما حدوداً 20 نفر تلفات در این حادثه داده شده است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)