سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۲۲:۳۴Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
دولت بهار ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۰۸:۴۲

صفحات خاموش تماس با ما در سایت های دولتی

باشگاه خبرنگاران نوشت: هدف از اجرای دولت الکترونیک حذف رفت و آمدهای مردم از سطح شهر بوده تا از این طریق افراد بتوانند با مراجعه به سایت ها،بخش زیادی از کارهای اداری خود را بدون مراجعه حضوری انجام دهند و ارگان ها از طریق این سایت ها پاسخگوی نیاز مردم باشند. صفحات خاموش تماس باما در سایت های دولتی ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)