دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۷:۱۱Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
ایران آنلاین ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۵:۲۱

سهیم شدن زنان در مدیریت تهران

پنجشنبه گذشته، محمدعلی نجفی، شهردار تهران، با جمعی از فعالان حوزه زنان دیدار و گفت وگو کرد. دیداری با حضور شش نماینده زن عضو شورای شهر تهران، نمایندگان فراکسیون زنان مجلس و همچنین زنان شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان. آنها در این دیدار با شهردار منتخب تهران ضمن طرح دیدگاه ها و دغدغه های خود درباره تهران، خواهان به کارگیری زنان توانمند و شایسته در مدیریت های میانی و ارشد شهرداری تهران شدند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)