سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۰:۵۰Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
پول نیوز ۱۳۹۴/۰۴/۲۹ - ۰۹:۴۶

کدام غول های آلمانی به ایران فکر می کنند؟

هیأت 60 نفره آلمانی به ریاست زیگمار گابریل، قائم مقام صدراعظم آلمان که وزارت اقتصاد و انرژی این کشور را نیز در دست دارد، برای گسترش روابط سیاسی، تجاری و اقتصادی و به دعوت بیژن زنگنه، وزیر نفت، وارد تهران شد. این دیدار که نخستین سفر یک هیأت بلندپایه اروپایی بعد از توافق ایران و 1+5 به ایران است، در قالب آشنایی و بررسی بازار ایران صورت می پذیرد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)