سایر منابع:
سایر خبرها
مذاکرات صنایع پتروشیمی ایران و شرکت های آلمانی آغاز شد
به گزارش بی باک، در پی از سرگیری فعالیت های شرکت بازل آلمان پس از چند سال تعلیق فعالیت در صنایع نفت و پتروشیمی ایران، دور جدید مذاکرات با دو شرکت بزرگ پتروشیمی آلمانی در تهران آغاز شد. بر این اساس همزمان با سفر هیات 60 نفره اقتصادی و تجاری ژرمن ها به ریاست زیگمار گابریل قائم مقام صدراعظم و وزیر اقتصاد و انرژی آلمان به تهران، مذاکرات مسئولان شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران با شرکت های
آغاز مذاکرات انرژی ایران-آلمان
با گذشت حدود یک هفته از توافق اخیر هسته ای ایران و گروه 1+5، اولین هیات عالی رتبه سیاسی به منظور مذاکره بر سر مسائل اقتصادی و به ویژه صنایع نفت، گاز و برق وارد تهران شد. بر این اساس هیات 60 نفره آلمانی به ریاست زیگمار گابریل قائم مقام صدراعظم و وزیر اقتصاد و انرژی آلمان دور جدید مذاکرات خود را با اعضای کابینه دولت تدبیر و امید آغاز کرده است. این مقام بلند پایه اقتصادی و سیاسی آلمان قرار است در یک
توان عملیاتی اسکله های صادرات نفت ایران افزایش می یا��د
های نفتی، گفت: شرکتهای زیمنس و کرونه می توانند در تامین قطعات مورد نیاز برای سیستمهای اندازه گیری نفت خام و میعانات گازی با صنعت نفت ایران همکاری کنند. هیئت 60 نفره آلمانی به ریاست زیگمار گابریل، قائم مقام صدراعظم آلمان که همزمان وزیر اقتصاد و انرژی این کشور نیز هست، برای گسترش روابط سیاسی ،تجاری و اقتصادی و به دعوت بیژن زنگنه، وزیر نفت روز یکشنبه (28 تیرماه) وارد تهران شد. به گزارش
دیدار وزیر نفت با قائم مقام صدراعظم آلمان
علی ماجدی، سفیر ایران در آلمان و بیژن زنگنه، وزیر نفت بیژن زنگنه، وزیر نفت و زیگمار گابریل، قائم مقام صدراعظم و وزیر انرژی و اقتصاد آلمان زیگمار گابریل و بیژن زنگنه پروفسور مجید سمیعی و بیژن زنگنه
هیأت بزرگ تجاری آلمان در تهران +اسامی
کوچک حضور دارند، افزود: توانمندی این شرکتها در زمینه تکنولوژی و تامین تجهیزات بسیار بالاست. اسماعیلی درباره برنامه این هیات در ایران هم اظهار داشت: همزمان با سفر این هیات تجاری، سیاسی، اقتصادی هماهنگی لازم با اتاق بازرگانی ایران، بخش خصوصی، بخش دولتی برای انجام مذاکرات سازنده انجام شده است و آنها قرار است با وزیر نفت، وزیر امور خارجه، وزیر صنعت، معدن، تجارت، وزیر نیرو، اعضای اتاق بازرگانی
رایزنی زنگنه و معاون مرکل در تهران
بگزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، زیگمار گابریل، معاون صدراعظم و وزیر اقتصاد و انرژی آلمان دیروز در صدر هیاتی بلندپایه وارد تهران شد. نمایندگان برخی از بزرگ ترین شرکت های آلمانی به همراه تعداد زیادی از شرکت های کوچک، معاون صدراعظم آلمان را در این سفر همراهی می کنند. جلسه اتاق بازرگانی ایران با حضور هیئت عالیرتبه بخش دولتی و خصوصی آلمان از دقایقی پیش در مرکز همایش های
خام فروشی محور مذاکره وزیر نفت و قائم مقام صدراعظم آلمان
که قبل از سفر زیگمار گابریل (قائم مقام صدراعظم آلمان) به تهران سخنان وی که در یک نشریه خارجی منتشر شده بود تعجب همگان را برانگیخت زیرا گابریل در یادداشتی که در اختیار نشریه بیلد قرارداد اعلام کرد به رسمیت شناخته شدن اسرائیل از سوی ایران، شرط روابط پایدار و خوب تهران-برلین است. با این حال از روز گذشته مذاکرات سیاسی و اقتصادی گابریل با وزرای نفت، صنعت، نیرو، اعضای اتاق بازرگانی و چند تن
همایش همکاری های اقتصادی ایران و آلمان آغاز شد
صدای صنعت -همایش همکاری های اقتصادی ایران و آلمان و جلسه اتاق بازرگانی ایران با هیات عالیرتبه آلمانی صبح امروز (دوشنبه) در محل همایش های تخصصی وزارت نفت تشکیل می شود. پیش از برگزاری همایش همکاری های اقتصادی، وزیر نفت ایران و هیات آلمانی پشت درهای بسته مذاکرات محرمانه ای را انجام دادند. هیات 60 نفره آلمانی به ریاست زیگمار گابریل قائم مقام صدراعظم آلمان که همزمان وزیر اقتصاد و
ایران تمایل به واردات ماشین آلات از آلمان ندارد/آلمان در بخش تکنولوژی چقدر سرمایه گذاری خواهد کرد؟
کرد که باید از این نشست ها و مذاکرات نهایت بهره برداری را برای ارتقای سطح زندگی مردم انجام داد. هیات 60 نفره آلمانی به ریاست زیگمار گابریل قائم مقام صدراعظم آلمان که همزمان وزیر اقتصاد و انرژی این کشور نیز هست، برای گسترش روابط سیاسی ،تجاری و اقتصادی و به دعوت بیژن زنگنه وزیر نفت شامگاه یکشنبه وارد تهران شد. در این سفر، 10 شرکت از بزرگترین شرکت های آلمانی به همراه تعداد زیادی از شرکت های کوچک حضور دارند، توانمندی این شرکت ها در زمینه تکنولوژی و تامین تجهیزات بسیار بالاست. 222 ...
وزیر اقتصاد آلمان:توافق هسته ای راه عادی سازی روابط با ایران را هموار کرد
...، معاون امور تجاری و بین الملل وزیر نفت ایران، وزیر اقتصاد آلمان را در سفر به تهران یک هیئت 60 نفره شامل نمایندگان شرکت های بزرگ صنعتی نظیر لینده و زیمنس همراهی خواهند کرد. این هیئت که به دعوت بیژن زنگنه وزیر نفت ایران به تهران سفر می کند، درخصوص نحوه همکاری بین دو کشور پس از لغو تحریم ها با مقامات ایرانی گفت و گو خواهد کرد. قائم مقام صدر اعظم آلمان قرار است در تهران با حسن روحانی، رئیس جمهور، محمدرضا نعمت زاده، وزیر صنعت، معدن و تجارت، حمید چیت چیان، وزیر نیرو، ولی الله سیف، رئیس کل بانک مرکزی و اعضای اتاق بازرگانی ایران دیدار و گفت و گو کند. ...
جلسه مشترک بخش خصوصی ایران و آلمان برگزار شد
به گزارش خبرنگار شانا، نشست مشترک مشترک اتاق بازرگانی ایران با هیئت عالی رتبه بخش دولتی و خصوصی آلمان امروز (دوشنبه 29 تیرماه) با حضور بیژن زنگنه و زیگمار گابریل و پس از دور نخست گفتگوها آغاز شد. در این نشست که نمایندگان بیش از 60 شرکت ایرانی و آلمانی حضور دارند، درباره نحوه همکاریهای دو کشور تبادل نظر و گفتگو در حال انجام است. هیئت 60 نفره آلمانی به ریاست زیگمار گابریل ، قائم مقام صدر
ایران خود را متعهد به تامین انرژی جهان می داند
مقامات صنعت نفت کشورمان برگزار شد. هیات تجاری سیاسی آلمان اولین هیات اروپایی است که پس از توافق هسته ای ایران و 1+5 به کشورمان سفر کرده است. هیات 60 نفره آلمانی به ریاست قائم مقام صدراعظم آلمان که همزمان وزیر اقتصاد و انرژی این کشور نیز هست، برای گسترش روابط سیاسی ،تجاری و اقتصادی و به دعوت بیژن زنگنه وزیر نفت شامگاه یکشنبه وارد تهران شد. هیات اقتصادی سیاسی آلمان
معاون صدراعظم آلمان وارد تهران شد
وزارت نفت در این رابطه گفت: همزمان با سفر این هیات تجاری، سیاسی، اقتصادی هماهنگی لازم با اتاق بازرگانی ایران، بخش خصوصی و بخش دولتی برای انجام مذاکرات سازنده انجام شده است و آنها قرار است با وزیر نفت، وزیر خارجه، وزیر صنعت، معدن، تجارت، وزیر نیرو، اعضای اتاق بازرگانی ایران دیدار و گفتگو کنند. در همین حال وزیر خارجه اتریش نیز اعلام کرده است در ماه سپتامبر همراه رئیس جمهور این کشور به ایران
مذاکره وزیر نفت با معاون صدر اعظم آلمان
هستند که قرار است با مسئولان اقتصادی کشورمان دیدار کنند. زیگمار گابریل معاون صدراعظم و وزیر اقتصاد و انرژی المان قرار است با رئیس جمهور و وزیران نفت ، اقتصاد ، امور خارجه و صنایع و معادن و همچنین رئیس بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران گفتگو کند. این نخستین هیئت اقتصادی اروپایی است که پس از اعلام جمع بندی گفتگوهای هسته ای در وین به تهران آمده است.
کمیسیون مشترک ایران و آلمان در فصل پاییز برگزار می شود
توسعه روابط میان شرکت های دو کشور، منوط به حل شدن مسایل بیمه ای و بانکی است. زیگمار گابریل که وزیر اقتصاد آلمان نیز هست یکشنبه شب در راس هیاتی برای مذاکره با مقام های ایرانی وارد تهران شد. وی درخصوص صادرات نفت به آلمان نیز گفت: ما هیچگاه صادرات مستقیم نفت به آلمان نداشته ایم بلکه این کار از طریق واسطه ها انجام می شده و موضوع دیگر این است که صادرات نفت به آلمان دغدغه ما نیست
فیلم:گزارش شبکه تلویزیونی یورونیوز از میهمان ویژۀ تهران
/> آقای زنگنه نیز گفت: ما امیدواریم یک جهشی بعد از تحریم ها داشته باشیم. شرکت های آلمانی و این طور که به نظر می رسد، دولت آلمان عزم و اراده سیاسی دارند که این فعالیت ها را تجدید بکنند و دوران رکود را پشت سر بگذاریم. ما هیچ وقت با کشور آلمان روابط خصمانه نداشتیم . آلمان به مدت چند دهه بزرگترین شریک تجاری ایران در اروپا بوده است. ارزش صادرات این کشور به ایران در سال 2005 میلادی 4.4 میلیارد یورو بود که در سال 2013 به دلیل تحریم های جهانی علیه ایران به 1.8 میلیارد یورو رسید.
تشدید احتمال صادرات گاز به آلمان
های ال ان جی در ایران فعال می شود، صادرات گاز بوسیله خط لوله با توجه به زمانبر و طولانی بودن آن و همچنین با توجه به قیمت گاز در اروپا بعنوان آلترناتیو مطرح است که نیاز به عزم سیاسی دو کشور دارد. هیئت 60 نفره آلمانی به ریاست زیگمار گابریل، قائم مقام صدراعظم آلمان که همزمان وزیر اقتصاد و انرژی این کشور نیز هست، برای گسترش روابط سیاسی ،تجاری و اقتصادی و به دعوت بیژن زنگنه، وزیر نفت امروز
بدون شک ایران مهمترین بازیگر و بازی ساز اقتصاد منطقه خواهد شد
به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی اتاق ایران، این نشست که به میزبانی اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی ایران در مجموعه کوشک وابسته به وزارت نفت برگزار شد، در ابتدا بیژن نامدار زنگنه به همراه پدرام سلطانی نائب رئیس اتاق بازرگانی ایران در دیداری خصوصی با هیئت آلمانی از برنامه ریزی دولت برای افزایش سرمایه گذاری و حمایت از تولید داخلی خبر دادند و توسعه حمل و نقل ریلی، صنعت خودرو سازی، هواپیمایی، ساخت توربین و ژنراتو
چراغ سبز انرژی ایران به فناوری آلمان
. روز گذشته هیئت بلند بالای اقتصادی آلمانی وارد ایران شدند تا از فرصت توافق هسته ای بیشترین منفعت را ببرند و جایگاه گذشته خود در اقتصاد ایران را احیا کنند. مدیران عامل و اعضای هیئت مدیره شرکت های بزرگ آلمانی از جمله فولکس واگن،زیمنس، مرسدس بنز و جی آی زد، قائم مقام صدراعظم را در این سفر همراهی می کنند. وزیر اقتصاد و انرژی آلمان ابتدا در پشت درهای بسته با وزیر نفت ایران گفت و گو کرد و بعد
تشدید احتمال صادرات گاز به آلمان
های ال ان جی در ایران فعال می شود، صادرات گاز بوسیله خط لوله با توجه به زمانبر و طولانی بودن آن و همچنین با توجه به قیمت گاز در اروپا بعنوان آلترناتیو مطرح است که نیاز به عزم سیاسی دو کشور دارد. هیئت 60 نفره آلمانی به ریاست زیگمار گابریل، قائم مقام صدراعظم آلمان که همزمان وزیر اقتصاد و انرژی این کشور نیز هست، برای گسترش روابط سیاسی ،تجاری و اقتصادی و به دعوت بیژن زنگنه، وزیر نفت امروز
ایران مسئله اش را با اسرائیل حل کند
زیگمار گابریل، وزیر اقتصاد آلمان و قائم مقام آنگلا مرکل، صدراعظم این کشور در سفر به تهران، از ایران خواست برای بهبود روابط اقتصادی با غرب، مسئله رابطه اش با اسرائیل را حل کند. به گزارش رویترز، گابریل که روز یکشنبه ( 28 تیر) برای دیداری سه روزه وارد تهران شده، در جمع تعدادی از صاحبان صنعت و تجارت ایران وآلمان گفت: "زیر سوال بردن حق موجودیت این کشور (اسرائیل) مسئله ای نیست که ما آلمانی ها
تاکید زنگنه و قائم مقام صدر اعظم آلمان بر رفع مسائل بانکی و بیمه ای
صدای صنعت- وزیر نفت ایران و قائم مقام صدراعظم آلمان در جلسه ای مشترک بر حل مسائل بانکی و بیمه ای برای شکل گیری روابط دو جانبه تاکید کردند. بیژن نامدار زنگنه ، وزیر نفت و زیگمار گابریل ، قائم مقام صدر اعظم آلمان در جلسه مشترک هیئتهای بلندپایه ایران و آلمان که امروز (دوشنبه 29 تیرماه) برگزار شد، با اشاره به روابط دیرینه دو کشور در گذشته، بر حل مسائل بانکی و بیمه ای تاکید کردند.
مذاکره ایران و شرکت های پتروشیمی آلمانی
...: شرکت ملی صنایع پتروشیمی مذاکره با شرکتهای فرانسوی، هلندی را نیز در دستور کار خود دارد. هیات 60 نفره آلمانی به ریاست زیگمار گابریل قائم مقام صدراعظم آلمان که همزمان وزیر اقتصاد و انرژی این کشور نیز هست، برای گسترش روابط سیاسی ،تجاری و اقتصادی و به دعوت بیژن زنگنه وزیر نفت شامگاه یکشنبه وارد تهران شد. هیات اقتصادی سیاسی آلمان در سفر 3 روزه خود به تهران با مدیران عالیرتبه اقتصادی و فعالان بخش خصوصی دیدار و گفت وگو خواهند کرد. در این سفر، 10 شرکت از بزرگترین شرکتهای آلمانی مانند زیمنس و لینده به همراه تعداد زیادی از شرکتهای کوچک حضور دارند. اقتصام(2)2022**1558 ...
قائم مقام صدر اعظم، گشاینده روابط اقتصادی آلمان با ایران
راهی ایران می شود، تاکید کرد که پیش شرط چنین روابطی،اجرایی شدن مفاد تفاهم هسته ای جامع میان ایران و گروه موسوم به 1+5 است. به نوشته این سایت خبری، گابریل قرار است در تهران با حسن روحانی رئیس جمهوری، محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت، حمید چیت چیان وزیر نیرو، ولی الله سیف رئیس کل بانک مرکزی و اعضای اتاق بازرگانی ایران دیدار و گفت و گو کند. بیژن زنگنه، وزیر نفت ایران، اوایل ماه مه
احیاء روابط اقتصادی ایران و آلمان در آینده نزدیک امکان پذیر نیست
شرکت بزرگ فولاد سازی Krupp، مدیر کل روابط بین الملل شرکت دایملر، رییس شرکت حمل و نقل ریلی بمباردیر و معاون شرکت فولاد سازی Mannesmann از اعضای هیئت همراه وزیر اقتصاد آلمان حضور دارند که قرار است با مسئولان اقتصادی کشورمان دیدار کنند. زیگمار گابریل معاون صدراعظم و وزیر اقتصاد و انرژی آلمان قرار است با رئیس جمهور و وزیران نفت ، اقتصاد ، امور خارجه و صنایع و معادن و همچنین رئیس بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران گفتگو کند. انتهای پیام//
کدام غول های آلمانی به ایران فکر می کنند؟
پول نیوز - همراه هیأت بلندپایه آلمانی که به ایران آمده، دو شرکت فولکس واگن و دایملر نیز حضور دارند تا برای بازگشت به ایران پس از برداشته شدن تحریم های اقتصادی به گفت وگو با خودروسازان ایرانی بپردازند. ب ام و هم اعلام کرد سرگرم بررسی اوضاع در ایران است و ممکن است در بلندمدت وارد بازار این کشور شود. هیأت 60 نفره آلمانی به ریاست زیگمار گابریل، قائم مقام صدراعظم آلمان که وزارت اقتصاد و
جزئیات مذاکره نفتی با قائم مقام صدراعظم آلمان
قائم مقام مدیرعامل شرکت ملی پتروشیمی با تشریح جزئیات مذاکرات نفتی ایران و آلمان، گفت: حجم زیادی از تجهیزات ساخته شده نفتی ما در آلمان بلوکه شده است که صحبت کردیم تا هر چه زودتر این تجهیزات آزاد شود. به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir)، زیگمار گابریل ، قائم مقام صدر اعظم آلمان دیروز در راس یک هیئت بلندپایه اقتصادی و تجاری وارد ایران شد. وی امروز با بیژن زنگنه وزیر نفت دیدار کرد و در طول
آغاز مذاکره وزیر نفت با معاون صدر اعظم آلمان
به گزارش خبرگزاری پانا قرار است دو طرف پس از پایان این مذاکره در جمع خبرنگاران حاضر شوند و به سوالات آنان پاسخ دهند. این نخستین هیات اقتصادی اروپایی که پس از اعلام جمع بندی گفتگوهای هسته ای در وین به تهران سفر می کند . در این سفر سه روزه نمایندگان برخی از بزرگترین شرکت های آلمانی به همراه تعداد زیادی از نمایندگان شرکت های کوچک ، معاون صدراعظم آلمان را همراهی می کنند .
هدف از حضور در ایران تنها فروش محصول نیست
گذاری در ایران سبب ایجاد اشتغال می شود؛ ضمن این که هدف ما از حضور در ایران تنها فروش محصول نیست بلکه در زمینه خدمات و آموزش نیز آمادگی فعالیت خواهیم داشت. هیئت 60 نفره آلمان به ریاست زیگمار گابریل، قائم مقام صدر اعظم آلمان که همزمان وزیر اقتصاد و انرژی این کشور نیز هست، روز یکشنبه وارد تهران شد، این هیئت روز گذشته (دوشنبه، 29 تیرماه) با بیژن زنگنه، وزیر نفت، حمید چیت چیان، وزیر نیرو، محمد
ایران و آلمان در زمینه تبادل دانش و انتقال فناوری برنامه دارند
معاون صدر اعظم آلمان به همراه هیاتی 60 نفر متشکل از دست اندر کاران امور اقتصادی تجاری و جمعی از مقامات سیاسی آلمان امروز سه شنبه وارد اصفهان شد و از بناهای تاریخی اصفهان از جمله مجموعه تاریخی میدان نقش جهان و کاخ موزه چهلستون دیدن کرد. پروفسور مجید سمیعی رییس انجمن جراحان مغز آلمان ، این هیات را که اولین هیات اروپایی میهمان پس از اعلام جمع بندی مذاکرات هسته ای ایران 5+1است همراهی می کند . این هیات آلمانی به ریاست زیگمار گابریل، قائم مقام صدراعظم آلمان ، برای گسترش روابط سیاسی ،تجاری و اقتصادی و به دعوت بیژن زنگنه، وزیر نفت روزیکشنبه، 28 تیرماه وارد تهران شد. ت/3011/ 2093 ...