سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۰:۴۹Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
بی باک نیوز ۱۳۹۴/۰۴/۲۹ - ۱۵:۲۸

مذاکرات صنایع پتروشیمی ایران و شرکت های آلمانی آغاز شد

به گزارش بی باک، در پی از سرگیری فعالیت های شرکت بازل آلمان پس از چند سال تعلیق فعالیت در صنایع نفت و پتروشیمی ایران، دور جدید مذاکرات با دو شرکت بزرگ پتروشیمی آلمانی در تهران آغاز شد. بر این اساس همزمان با سفر هیات 60 نفره اقتصادی و تجاری ژرمن ها به ریاست زیگمار گابریل قائم مقام صدراعظم و وزیر اقتصاد و انرژی آلمان به تهران، مذاکرات مسئولان شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران با شرکت های لینده و باسف آلمان تا دقایقی دیگر در تهران انجام می شود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)