چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۳:۴۳Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
ایرنا ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۳:۲۸

خروج 70 درصد پایگاه های اورژانس مازندران از خانه بدوشی

ساری – ایرنا – سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریتی پزشکی استان مازندران با اشاره به وجود 84 پایگاه اورژانس در استان گفت : حدود 70 درصد این پایگاه های اورژانس که در کانکس و یا اماکن اجاره ای فعالیت می کردند طی این سالها از این فضاها خارج شدند . ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)