دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۹:۱۹Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
روزنامه نصف جهان ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۵:۲۷

احتمال برگزاری نشست وزرای 1+5 در نیویورک

رئیس سازمان انرژی اتمی در خصوص برگزاری نشست وزرای 1+5 در حاشیه اجلاس سازمان ملل در نیویورک گفت: احساسم این است که آقای ظریف در این خصوص اقدام خواهد کرد. علی اکبر صالحی، رئیس سازمان انرژی اتمی در حاشیه اولین همایش ملی فناوری کوانتومی که صبح امروز در سازمان انرژی اتمی برگزار شد در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شاهد برگزاری اولین همایش در کشور هستیم گفت: این فناوری قرن 21 است و با توجه به این فناوری قرن 21 شکل می گیرد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)