پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۴:۰۰Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
سراج24 ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۰۹:۱۵

اعتراف تلخ آقای سرمربی بعد از پیروزی مقابل بورنموث

پپ گواردیولا بعد از پیروزی در این مسابقه و هفت امتیازی شدن تیمش، گفت : اگر شما بخواهید نظر من را بپرسید، من به شما می گویم که حریف بهتر از ما بود. آنها فوتبال بهتری را بازی کردند. ما به جای دو مهاجم از یک مهاجم استفاده کردیم تا مالکیت توپ را در اختیار داشته باشیم ولی توپ های زیادی را در این بازی از دست دادیم و حریف به خوبی روی ضد حملات عمل کرد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)