سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۴:۳۶Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
پایگاه خبری نوید تهران ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۳:۴۸

تکنولوژی رادار سمیع را فقط ایران در منطقه دارد

به گزارش نویدتهران،فرمانده قرارگاه پدافند هوایی ارتش گفت: هر کشوری به ایران حمله کند، اگر آمدنش دست خودش باشد که نیست، رفتنش قطعا با خودش نخواهد بود و در اینجا مدفون می شود. امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) در مراسم رونمایی از سامانه های جدید قرارگاه پدافند هوایی طی سخنانی با بیان اینکه از این موضوع استقبال می کنیم که تجهیزات خود در خصوص سامانه های مختلف را به سایر نهادها منتقل کنیم ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)