سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۳:۳۴Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
گلونی ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۰۷:۱۸

فقط راننده اتوبوس مقصر نیست

پایگاه خبری گُلوَنی ، امیرحسین دولتی : در پی حادثه واژگونی مرگبار اتوبوس دانش آموزان دختر در محور داراب-بندرعباس، 9 نفر کشته و 4 دانش آموز قطع نخاع و عضو شدند. از صبح که از خواب بیدار شدیم، خبرها پشت سر هم مخابره می شد و خبرهای خوبی از هرمزگان نمی آمد. واژگونی اتوبوس این بار جان دانش آموزان دختر را که می خواستند به اردو بروند، نشانه گرفته بود. دانش آموزانی که قبل از حرکت، شاید هیچ کدامشان به این فکر نمی کردند که مرگ در راهشان کمین کرده. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)