سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۲:۵۳Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
ایسنا ۱۳۹۴/۰۴/۳۰ - ۱۱:۵۶

بهره برداری از محوطه ریلی در انبار گندم هرمزگان تا پایان سال

مدیرکل راه آهن هرمزگان گفت: بارگیری، حمل گندم و ساخت محوطه ریلی در انبار گندم تا پایان سال جاری قابل بهره برداری خواهد بود. به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه خلیج فارس، محمد پورفخری در جمع خبرنگاران با اشاره به اولویت های اداره کل راه آهن هرمزگان برای بارگیری و حمل گندم افزود: بارگیری، حمل گندم و ساخت محوطه ریلی در انبار گندم برای اداره کل راه آهن هرمزگان از اهمیت خاصی برخوردار است که این امر تا پایان سال جاری انجام می شود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)