چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۱:۲۸Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
ایستنا ۱۳۹۴/۰۴/۳۰ - ۱۴:۲۱

پرداخت سود سهامداران حقیقی مخابرات آغاز شد

سهامداران حقیقی شرکت مخابرات ایران می توانند برای دریافت سود سهام سال مالی گذشته، به شعب بانک ملت مراجعه کنند. شرکت مخابرات ایران اعلام کرد که سود سهام سهامداران حقیقی شرکت مخابرات ایران با نماد (اخابر) از طریق کلیه شعب بانک ملت در سراسر کشور قابل دریافت است. تمامی سهامداران حقیقی مخابرات می توانند برای دریافت سود سهام سال مالی منتهی به 1393/12/29 به شعب بانک ملت در سراسر کشور مراجعه و سود خود را دریافت کنند. تاریخ شروع پرداخت سود سهامداران حقوقی متعاقبا اعلام می شود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)