دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۶:۰۲Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۹:۲۵

نخستین جلسه شورای عالی بورس در دولت دوازدهم برگزار شد

به گزارش خبرنگار بورس خبرگزاری فارس ؛ نخستین جلسه شورای عالی بورس پس از انتخاب مسعود کرباسیان به عنوان وزیر امور اقتصادی و دارایی ساعت 14 امروز دوشنبه در این وزارتخانه و با حضور اعضای اصلی این شورا برگزار شد. در این جلسه علاوه بر وزیر اقتصاد، شاپور محمدی دبیر شورای عالی بورس و رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، محمود بهمنی نماینده اسلامشهر در مجلس و رییس اسبق بانک مرکزی، ولی الله سیف رییس کل بانک مرکزی در کنار سایر اعضا حضور داشتند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)