دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۲:۲۴Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۳/۱۱/۰۶ - ۱۸:۴۶

افزایش اقامت مسافران نوروزی در سمنان نیاز به مشارکت شهرداری دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان، حسین خواجه بیدختی امروز در دیدار شهردار سمنان و هیئت همراه با وی در محل اداره کل اظهار داشت: متاسفانه تاکنون از ظرفیت مسافران عبوری نوروزی در شهرستان سمنان استفاده مطلوب نشده است. وی ادامه داد: فراهم کردن زمینه اقامت هر چه بیشتر مسافران نوروزی و زائران حرم مطهر امام رضا (ع) در سمنان نیاز به مشارکت شهرداری سمنان و سایر دستگاه های اجرای ذیربط دارد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط