سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۱:۳۱Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
موج ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۱۱:۱۷

بی احتیاطی راننده خانم جوان، علت مرگ مربی آموزش رانندگی

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ورامین از مرگ مربی آموزشگاه رانندگی در هنگام آموزش خبر داد. به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج، بهنام کرمانی اظهار داشت: در اثر بی احتیاطی راننده که خانم جوانی بود، مربی در حین آموزش رانندگی کشته شد. وی افزود: در این حادثه، خودرو تیبا با پایه پل عابر پیاده در حوالی ورودی شهر ورامین تصادف کرد که آتش نشانان دو ایستگاه با حضور سریع وبه موقع در محل حادثه، نسبت به ایمن سازی اقدام کردند و سازمان های مربوطه در محل فراخوانی شدند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط