چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۲:۵۴Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
بی باک نیوز ۱۳۹۴/۰۵/۰۲ - ۱۸:۰۸

سیاست دولت اشتغال زایی در روستاها و شهرهای کوچک است

به گزارش بی باک، محمود واعظی بعدازظهر جمعه در شورای اداری شهرستان تویسرکان با اشاره به تلاش دولت برای رفع مشکلات معیشتی مردم، گفت: دولت یازدهم دوماه پس از روی کار آمدن به مشکلات موجود پی برد. وی با بیان اینکه دولت تصور نمی کرد که مشکلات به این حد زیاد باشد، ادامه داد: دولت بیش از حد معمول با خزانه خالی روبرو شده بود و در هر سفر به شهرستانها با پروژه های نیمه کاره و پیمانکارانی که از دولت طلب مالی داشتند، روبرو می شد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)