دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۶:۵۹Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
صدای ایران ۱۳۹۴/۰۵/۰۳ - ۱۵:۴۲

اظهار نظر مسعود کیمیایی درباره کنسرت موسیقی فیلم هایش

مسعود کیمیایی گفت: مرحوم فرهاد و رضا یزدانی، خواننده ی موسیقی فیلم هایم هستند. بر این اساس از ابتدا پیشنهاد کردم که برای حفظ فضای نوستالژیک، این آثار بدون خواننده اجرا شوند. به گزارش ایسنا، این کارگردان سینمای ایران درباره ی اجرای آثارش در شبی با عنوان شب موسیقی فیلم های مسعود کیمیایی گفت: این حس هنرمندانه ی بهزاد عبدی بود که در مقام یک موسیقیدان یادی از فیلم های من کرد. پیشنهاد آقای عبدی برایم شعف آور بود ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)